【洋楽歌詞】#13 ''One Life'' 和訳 Mike Perry

Hello~♫

 

I just got bored and decided to listen a song that my little sis recommend me :)

 

 

Mike PerryのOne Life♫

 

聞いたことなかったけど、朝聞くとテンションあがるね!!

 

彼女はきっと Workoutの時に聞いているのでしょうね〜〜〜♫

 

One life

www.youtube.com

 

 人生一度きり。

 

後悔のないように生きたいね

 

 

Live your life with no regrets!

 

 

では、歌詞を見ながら聞いて見てね♡

 

We fell outta love

冷めてしまったんだ

We thought that we lost

負けたと思った

But now I see there's nothing better than us, than us

でも今はわかるんだ 俺たち以上なものはないって

 

 

You got me chasin’ memories

思い出にしがみついて

Just so I can feel ya

そしたら君を感じられるから

You got me wishin' nothing changed

何も変わらずにいてくれたらって思ってしまう

Oh, I think I need ya

君が必要なんだ

I think I need ya right now

今すぐに

 

 

All we ever get is one life

僕たちにはたった一度の人生しかない

So I think that we better spend it right

だからこれだって思うように生きなきゃ

I don't wanna waste one more afternoon

これ以上 無駄にしたくないんだ

Being alone and not here with you

君なし生きるなんて そんなことしたくない

All we ever get is one life

人生は一度きりなんだよ

 

 

So I think that we better spend it right

だから これだって思うように生きなきゃ

’Cause we got way too much time to lose

だってそんな無駄にできる時間なんてもうないよ

So let me know if you want me too

だから 君も僕が欲しいならそう言って

So let me know if you want me too

君も僕が欲しいなら そう言ってよ

 

 

 

We made a mistake

ミスを犯したんだ

Lettin' us slip away

僕たちをだんだん消しさってしまうような

But let's forget everything that happened, my love, my love

だけどさ 起きてしまったこと全部忘れよう 僕の愛しい人

 

 

You got me chasin’ memories

思い出にしがみついて

Just so I can feel ya

そしたら君を感じられるから

You got me wishin' nothing changed

何も変わらずにいてくれたらって思ってしまう

Oh, I think I need ya

君が必要なんだ

I think I need ya right now

今すぐに

 

All we ever get is one life

僕たちにはたった一度の人生しかない

So I think that we better spend it right

だからこれだって思うように生きなきゃ

I don't wanna waste one more afternoon

これ以上 無駄にしたくないんだ

Being alone and not here with you

君なし生きるなんて そんなことしたくない

All we ever get is one life

人生は一度きりなんだよ

 

So I think that we better spend it right

だから これだって思うように生きなきゃ

’Cause we got way too much time to lose

だってそんな無駄にできる時間なんてもうないよ

So let me know if you want me too

だから 君も僕が欲しいならそう言って

So let me know if you want me too

君も僕が欲しいなら そう言ってよ

 

 

So let me know if you want me too

君も僕が欲しいなら そう言ってよ

 

 

 

いつまでもそのままでいれるわけじゃないからね。

やりたいことはやる。

伝えたい気持ちは伝える。

It's not so difficut than you think.

 

 

Bye~